Wednesday, December 10, 2008

TAKBIR DILAUNG ALEESYA MAISARA DI SAMBUT

Posted by take5shopOn9 at 3:40 PM



selamat hari raya idul adha to kak ndak & abg shah. tahniah juga kepada laki bini nie atas kurniaan baby gurlsmilies pada 8 dec 2008 jam 1.28pm.
dorang nie baru je nikah pada 8 march 2008.party smileys alhamdulillah rezeki murah cepat dapat anak. mungk
in strategi yang dorang gunakan sangat bagus. perancangan yang baik demi masa hadapan.
kak ndak selamat melahirkan di
hospital pakar an-nur, bangi. kak ndak kata abg shah yang nak nama anaknya ALEESYA MAISARA macam artis lak. apa-apa pun mesti ada makna yang baik di sebalik nama nie.
IESYA anak buah aku yang ke6 selepas FARIS & IRDINA. nanti dorang nie sama-samalah masuk sekolah. so mesti kaklong kakngah & kak ndak ada topik yang sama untuk dibualkan pasal a
nak-anak. nampak gayanya FARIS sorang je jejaka melayaashamed smileys kg. Jempol.

kesian kak ndak terpaksa di operate sebab baby dah makan berak. so doc kata kondisi baby 50-50. bahayaadult smileys lepas asar aku & famili gerak ke bangi. jalan pulak 'jam' + hujan renyai. alamak kesukaran yang melanda. sabar..arinie kan hari raya! sampai je hospital semua dah ada. parents abang shah memang nampak happy sangat. maklum la 1st cucu perempuan pulak. tapi sedih aku tengok baby sebab buat masa nie kene tinggal dalam bilik itensif. kesian sebab kata nurse yang aku interview denyutan jantung baby laju bukan tahap normal. lagi sedih aku tengok bile baby menangis merah-me rah muka dia menjeritscuba diving community kalau ada arwah uwan aku mesti dah risau tahap gaban. maklum la orang tua mana leh tengok bebudak melalak. macam-macam la aplikasi yang dorang akan buat. sawan tangis la. apa lagi la. kenangan arwah uwan.


tak dapat aku nak pegang ALEESYA MAISARA. takpe nanti makUda balik umah nenek nak cium & pegang dia puas-puas. hopefully kak ndak & baby dah bertambah sehat sekarang.
tahniah sekali lagi buat kalian bedua dengan kehadiran babygurl di tengahari idul adhaparty smileys


0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei