Tuesday, December 23, 2008

APA YANG PENTING? ~kerjasama!!

Posted by take5shopOn9 at 1:38 PM
OH KELANTAN 2008
EDISI III
4/12/08 KHAMIS;

di sinilah operasi baru kitorang telah bermula. semuanya bercita-cita hendak menjadi jutawan. bermula dengan aku; kak nini; mizawa; fad membuat lambungan dadujumping smileys untuk mengetahui sejauh mana keupayaan & ketamakan mengumpul harta serta aset persendirian. mula Jamal di ajak bersama melambung dadu tapi menolak tawaran dengan alasan hendak menggantikan tido yang tergendala. permulaan lambungan semua berada di tahap zon selesa.
namun lama kelamaan para penghutang tegar
berleluasa dalam papan lambungan dadu.
jadi helaian kertas di jadikan catatan hutang-piutang mereka.
Fad & Mizawa berjaya meran
gkul catatan penghutang tegar sepanjang lambungan dadu berlangsung bermula pada tengahari Khamis tanpa titisan siraman air ke badan hingga lah pada suatu petang Jumaat papan lambungan dadu di tarik hak semula oleh tuan rumah.
maka tamat lah adegan pe
rang papan lambungan dadu mencari ketamakan harta & aset peribadi. majlis perkahwinan telah kami lupakan seketika dalam keghairahan melambung.
orang disekeliling di beri amaran agar jangan sesekali menganggu peperanga
n lambungan ini.
walau apa pun b
erlaku tiada penamat yang di b semasa dia berada zon genting aku berjaya mendapatkeri kata putus.
menjadi ketakutan pada
Fad apabila aku ada bersama dalam peperangan papan lambungan kerna pasti dia akan menjadi penghutang tegar. ini telah dibuktikan semasa aku menggantikan tempat Suhaili dalam peperangan dengan secara tiba-tiba
Fad membuka buku hutang piutang. malahan apabila aku menggantikan Mizawa buat se
ketikannya aset hotel.
dan Fad tetap dengan buku
hutang yang tak lekang pen di jari untuk mencatat nilai hutang yang dimilikinya. maaf Fad mungkin papan lambungan dadu tidak mampu mengikut nalurimufighting smileys


selepas asar bersama Fad merayau-rayau tanpa haluan di tepi jalan Kg.Kutan Tengah kerana yang la
in membuntuti kak Nini ke KB menjemput Man yang datang khas dari KL untuk shoot di majlis kahwin Nad. kami tak mahu sebarang masalah timbul di kampung orang dengan tinggal bedua dirumah tumpangan.
baiklah kitorang jalan-jalan tanpa haluan di sekitar kampung. untuk melepaskan penat berjalan sebuah gerai di tepi jalan mee goreng hailam neslo ice jadi hidangan petang. sodap~fighting smileys


makan malam kami ditaja oleh Nad & famili. orang paling berselera makan yang aku nampak ialah Jamal ntah berapa kali dia tambah tak tau la. tapi aku terperasan dia malu-malu nak tambah nasi sebab orang lain dah nak selesai makan. antara lauknya ayam kicap; telur dadar dengan ikan budu; ubi badak; dan lain-lain. habis makan kenelah basuh pinggan tapi ana; kak zira; mizawa lebih awal amik tender basuh pinggan & cawanfree smilies yang lain menyibukkan diri dalam bilik kononnya mengubah hantaran. rasa seperti tiada yang hendak di lakukan aku mengajak mizawa ke rumah tumpangan untuk menonton drama paling aku kurang minat 'Puaka Niyang Rapik'indifferent smileys dah takde drama layan lah setakat yang ada. nampaknya kehadiran jamal & fad lebih awal sampai sebelum kami. Puaka Niyang Rapik di tinggalkan setelah 'corum' mencukupi perang ketamakan harta bermula lagi dengan kehadiran jamal. hampir larut malam kata putus mearik diri seorang demi seorang diterima.


penghutang tegar


saat gembira sblm berhutang

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei