Wednesday, July 22, 2009

masa

Posted by take5shopOn9 at 10:39 AM 0 comments
cepat masa berlalu. hari nie dah 29rejab..tinggal beberapa hari je lagi akan tiba bula syaaban. kadang-kadang lupa, akibat mengejar yang nyata dimata kasar. mohon dariMu segala yang baik bagi diriku & keluarga & sahabat & sekalian makhluk..

18.2 jerkk

Posted by take5shopOn9 at 10:30 AM 0 comments
kami sentiasa seiring melaksanakan aktiviti sosial diwaktu senggang. dimana & bila dijalankan adalah sulit untuk dihebahkan. dalam keghairahan bersosial terpandang satu teknologi yang telah lama wujud tapi baru keinginan nak mencuba..hasilnya..

weight : 46.0 kg (selepas makan)
height : 159.0 cm
aku mendapat keputusan BMI = 18.2

cadangan teknologi:-
normal BMI Range : 19-25
your Ideal weight: 48.0 - 63.2kg

*pernah dapat max berat pun 50.0kg. itupun pipi dah kembang mcam apam kukus.

Thursday, July 16, 2009

sakit gusi lagi..hurghhhh

Posted by take5shopOn9 at 10:15 AM 0 comments
gusi bengkak lagi. 2 hari dah. adakah suhu badan panas atau stress. cuaca di sini mendung je. sebab gusi bengkak pipi aku juga kelihatan seperti tembam sedikit. dengan bantuan minyak yang diberi nama 'BUTBUT' produk HPA. ada sedikit kelegaan. mesti cepat bertindak supaya tidak berlaku seperti bulan-bulan yang lepas menjadikan kedua-dua gusi geraham membengkak dengan tambahan demam bersuhu 39 celcius. diri mseti kuat..

Saturday, July 11, 2009

BOSANNYA...

Posted by take5shopOn9 at 7:29 AM 1 comments

B.O.S.A.N
bila bosan main game. bosan lagi layan internet. bosan lagi kemas rumah.
sabar ye hati nie. tabahkan hati. tak lama pun nak hadapi. lepas nie mesti kuat. jangan angguk selagi tiada hitam putih.
hurmm.. nak sarapan apa ye pagi ni? hujung minggu berguling-guling di atas lantai sahaja.
lalalalalala....

Wednesday, July 8, 2009

HATI BENGKAK

Posted by take5shopOn9 at 1:14 PM 0 comments
cakap manis mulut dari gula.
tapi hampeh.
pengurusan pentadbiran tunganglangang.
tahu nak nama naik harum bak bunga mawar.
hakikatnya busuk macam telur tembelang.

aku dah penat angguk & senyum.
itu dulu..
sekarang aku dah tahu
jadi tunggu apa kesudahannya..

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

PERSEMBAHAN BAHASA ISYARAT (MySL)

Loading...
 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei