Monday, November 24, 2008

ADUI SAKITNYA KEPALA

Posted by take5shopOn9 at 12:15 PM
apsal kepala nie sakit dari bahagian kiri sampai tengkuk. kadang2 berdenyut. kalau ada mak boleh mintak tolong picit. nanti tau lak mak angin ke magrin ke. mungkin lama ngadap laptop kot. adui mak..unhappy smileys


pagi nie bangun awal. ari-ari aku bangun awal tapi lepak kat umah je melangok tengok muka ainyen ngan anak belaannya. aku ada misi. nak g SL print nota sosio. apa la bengong rabu stat paper. dorang nie memang ada PhD lamsn smileys. tak buleh tengok kami nie senang santai. sampai saat akhir pun nak ganggu masa santai. tuhan ampun dosaku. sabarkan hati ini.

misi aku selesai di SL
mad smileystapi bacanya ntah bile. ye aku baca nanti. adui sakit lagi kepala.


lepak kat LAB bersama Lina spastik, Jamal capap, Syaria'h bong, Lyn shuffle & Nad pengantin. jangan harap la dorang nak stady. same je ngan aku. melayan tagged jahanamkan masa orang & FS yang fantasi. thanxs 2 en.rizal buka lagu pengantin. mesti Nad dah perasan duk atas pelamin orang amik pic diajumping smileys. ntah2 orang camera amik pic kerusi ke..pengapit ke..bunga telo ke..Nad tak payah senyum lebih2 nanti..ngat pesan aku nie

1 comments:

Erwan Thalib on November 29, 2008 at 12:31 PM said...

rindu kat nana la...huhuhu..

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

PERSEMBAHAN BAHASA ISYARAT (MySL)

Loading...
 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei