Monday, November 3, 2008

kasihmu berubah hati

Posted by take5shopOn9 at 8:27 PM
rasanya dah lama tak update blog nie.almaklum la terlalu banyak agenda yang perlu di laksanakan malahan payah aku nak cerita 1 persatu. laptop aku dah makin menyepi pada jam 630pm tadi.wah kekesalan dalam jiwa melanda. adakah aku yang salah???bukan aku tapi asigment yang melambak menjadikan kekasihku berubah hati. tido lah wahai kasih dengan tenang. mungkin TUHAN nabi amaran pada aku kerana jauh padaNya. dan mungkin dengan cara ini aku kurang bertemu kasihku. tapi aku boleh berpindah pada kekasih orang lain. namun ada limitnya. aku membuat kesimpulan kasihku penat jemu mual muak bebal sebab semalam terlalu lama mengahadap aku dari jam 9am-2am. benarlah dah berubah hati hingga tak mahu memandang aku lagi. aku benarkan kasih mencari ketenangan sementara. sebab mu kasih aku perlu pulang ke desa untuk mencari penawar perubahanmu. baru sahaja aku bercadang kepingin menghabiskan masa bercanda dengan kawan-kawan. maka TUAHAN lebih tahu.. apa yang mampu aku lakukan hanya membuat rumusan dari hari-hari berlalu~~~~


[kerja luar kelas]

date : 15hb Okt 2008
venue : chicken heartz sunway pyramid
vip : en zaine & red dragonz

beramai2 bersama '68' ke sunway pyramid. plan A (bersuka ria di Sunway Lagoon) gagal mendapat sambutan atas dasar kemiskinan uwang. plan B (makan2 sampai buntang biji mata).
semua setuju sebab dapat padatkan perut dengan meal yang pelbagai. berpinggan2 makan yang king segala makan Jamal la agaknya 28 pinggan kot setelah dikira dengan jiran sebelah. ainyen berkesempatan mencari ahli rumah 2-8 yang baru bernama KIKI. sekarang KIKI di rumahnya menumpang tido di rumah 2-8...~~~~


[ Teater Bangsawan Nujum Pak Belalang ]

date : 17 Okt 2008
venue : Panggung Bandaraya DBKL, KL
vip : Khalid (driver van)

630pm makan2 di cafe nizam & khalid duduk di meja yang sama.
nizam - malam ni pak belalang
khalid - owh..kat mana?
nizam - dekat DBKL
nana - teater ke? bile? malam nie? jom la. tapi takde transpot. ala bestnya
khalid - g naik atas mintak pinjam van
ainyen - ha'ah try la mintak
nana - tak reti la nak minta ntah2 dorang nak guna malam nie
khalid - try la minta mana tahu boleh dapat. apa2 hal mesej
* ainyen nana..pandang fad..kemudian senyum..~~

nana - fad, minta tolong boleh?
fad - apa?
nana - jom la naik atas pinjam van kat MFD g tgk teater
ainyen - jom la
fad - boleh. nak gak tengok lom penah tengok lagi. jap bagi saya habis makan.
* ainyen nana berdoa dalam hati

* berbincang fad dengan yang berwajib. mulanya macam2 ditanya suruh naik train sampai sana. tanya siapa driver & pengikut. 20minit bincang2 selesai. yes dapat kunci~~~

van bergerak jam 8pm. sedikit scene terlepas. tapi boleh gelak ketawa dengan audience. hebat..
1130pm van bergerak ke jalan klang lama. dalam pemikiran nana akan ada aktiviti liar tapi driver enggan laksanakan. jadi persinggahan terakhir di syurga hati driver dan kawan2nya KHALIFAH macha!!!!!


* sedih terjadi pada kasihku hari ini kasihmu berubah hati


0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei