Thursday, November 13, 2008

JIMBALANG PULANG MENCARI ASAL DIRI

Posted by take5shopOn9 at 2:14 AM

penat....
tak larat nak melangok depan laptop nie. alamak nak tak nak jari2 tangan
mesti bertugas malam nie.
tajuk sukan n coklat belum sudah.

jimbalang mengamuk gile malam nie. entah hutan bana mana muncul datangnya. hebat siot jimbalang2 nie. opening mawk n gang lagu kuntilanak. lirik ada unsur pembunuhan. ajak mati bunuh diriinnocent smileys. lawak la..

tak sangka aku arol boleh bla layan dancing julian n team. aku biasa la tumpang goyang. bile lagi nak sama2 ngan semua. rindu gile benda2 nie 1 masa nanti.
budak2 umah fifi layan lagu hujan. memang boleh bla lagu nie.
one odah memang ada harapan la jadi tutoriol binatang2 di circus. semua binatang one dengar cakap. sempoi. kreatif la korang. aku jue ainyen sama enjut buat show.
jimbalang 15-8 big bosnya anim, layan show aci2 buka pintu. havoc hall malam tadi.happy smileys

aku suka gile amie bawa lagu my baby you. to amie, txs selama 2 sem setia shoulder to sleeping. masa kuliah aku n amie buat keje kesukaan, cucuk pinggang perut. bila penat aku tido kat bahu amie. lena dapat bahu empuk. lyn gila layan dangdut 'kopi dangdut'. pojie rockers ala2 jopun sosek.

khalid gile mic layan lagu dari M.nasir.
aku tau lagu tapi tajuk loss.
dapat hadiah dari piah.
ntah siapa lah dapat dari aku. terima lah seadanya.
maafkn aku kawan
. aku pentingkan hubungan nie kekal.

malam nie bukan pengakhir sahabat. tapi permulaan kita bina sekukuh binaan bukan kukuh istana pasir di hempas ombak hancur..
tapi kukuh teguh pada hati kasih sayang rindu diri kamu.

Ya Rabb jangan Kau kurangkan malah
lenyapkan kasih sayang rindu dan ingatan ku
pada persahabatan dari jalinan mu. ampun nie dosa2 mereka sahabatku juga ibu2 bapa2 mereka..

innocent smileys



1 comments:

s on November 13, 2008 at 10:00 AM said...

heh...i got all the shows recorded nana but tak transfer lg..insyaAllah if sume setel (edit n stuff, courtesy to MIRUL heh) aku anta kat korg sumer...nk upload lt youtube or blog mmg tak dpt laa pjg sgt kot...
thnks na! aku pon harap gak opening tu ok...aku tak prepare sgt sbb spjg nk bwt SIMFONI JIMBALANG ni aku takde mood lgsg...but aku syukur sgt ade tgn2 sahabat-jiwa yg sgt byk membantu..but aku believe in 1 thing..if aku nk wat sumthin tp malas it usually turned out cool.....ALHAMDULILLAH...sume dh setel...love u na..

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei