Monday, September 29, 2008

BESARNYA !!!!

Posted by take5shopOn9 at 5:56 AM
aku memang geli la sesangat ngan binatang nie. walaupun tengok dari cermin kaca yang dijamin keselamatan binatang nie takkan mengganas aku tetap merasakan ia menjalar di tengkuk aku. kerana..aku telah pun bepengalaman memegang spesis albino. waktu aku terlibat dengan kem motivasi di Morib. ada pakcik nie showoff la binatang kesayangannya kat peserta kursus. lepas je aku pegang lama gak la aku makan menggunakan sudu. tiap kali nak makan mesti terbayang, jiik, geli..

tiap kali balik kg Jempol aku berhajat nak melawat kengkawanya di Hutan Lipur Ulu Bendul. bila aku beri cadangan pada ahli lembaga pengarah takde yang setuju. aku hanya memandang lesu je singboard semalat datang ke taman. takpe 1 masa nanti aku pasti sampai..



agaknya berapa kilo??



adik nie best je..



dulu kakchik pernah cerita, pihak taman ular beli anaconda yang tengah bunting tanpa pengatahuan pihak. maka dapatlah 13 ekor anak anaconda


*sumber; isuhangat.blogspot.com

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei