Thursday, September 25, 2008

BALIK GHAYO

Posted by take5shopOn9 at 9:18 PM
yeyeye!! aku dah sampai umah dah. kesian eliz tinggal sorang kat umah. hope adalah yang menemannya nanti. bestnya dapat lepak umah. bolehlah hilangkan serabut asigment kat sana. sodap eh' dapat masakan omak. dah lamo tak ghaso omak masak udang + rebung. poning la nak pikir buek kuih ghayo apo tahun nie. buat sempoi2 la pun jadi.

lotih semalam round sunway pyramid dengan jamal, ainyen, fad. kononnya ainyen n jamal yang nak shoping, aku cuma peneman setia je. tapi aku pun berbelanja juga.
hasilnya aku dapat..



GREENWICH POLO CLUB : RM119 - 50%
= RM 59.95



RM 7.90

YANG AKU CARI VOL 1, MAKLUM LA BARU BELAJAR. TAKKAN LAH TETIBA NAK VOLUME 3. TAPI I TRY MY BEST BEB..


RM 6.50

DAH NAK LAST RAMADHAN SELERA MAKAN BERTAMBAH LAK. SEDAP KEK NIE. TAPI MAKAN BERTIGA PUN TAK HBS GAK..

* Kepada kawan2 yang masih setia di Menara KLH, dengan ucapan aku dah sampi rumah!!!


0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei