Sunday, September 21, 2008

630AM

Posted by take5shopOn9 at 4:19 PM
sahur kuewtiaw je. yang dibeli kat bazar kinrara. alamak tak selera pulak. ainyen sambung tido selepas beberapa teguk minum air kosong. bosan tiada peneman. makan 2, 3 suap aku simpan semula makanan. mungkin boleh makan nanti2. perut nie pun kenyang lagi. maklum la petang semalam berbuka di CHILIS'. sedap..tangan masing2 berselang seli nak rasa santapan masing2. usai berbuka tengok wayang lak. don't mess with ZOHAN. hahahahaha..lawak vs 18sx. sampai sekarang aku terpikir kenapa mesti ada movie tue. tentang pengganas. arghh pedulikan lah. tapi aku pun telah turut sama menyokong. ampun ya ALLaH. malam nie mesti pulang cepat. bukan awal.

belum pernah lagi orang buat latihan pukul 630am, melainkan yang telah biasa di'rekrut'kan. budak2 MySL tak akan begitu rasanya. pagi2 dah melalak dengan lagu BYEBYEBYE. selama nie aku tak pernah nak hayati lagu nie dari segi lirik. yang ku tahu sebut byebyebye. rasa best je sebut. tapi sekarang aku dah faham mksud hayati dan singing.

request dari MFD, red group buat persembahan singing in English song. penin la..minggu depan presentation memang melampau. harap jangan ada yang muak tengok muka aku kat depan. memang dah dan akan kene tengok. mana lagi nak latihan singing lagu..debat..forum..argh melampau la banyak..semua perlu presentation dalam singing..

kami sepakat. jam 630am akan mulakan segala latiahan by grouping. masa dah dekat sangat. tak ada masa nak buat malam atau petang. mungkin masing2 nak bertahajud almaklum la 7 malam terakhir hampir tiba..

1 comments:

adachadisini on September 23, 2008 at 9:43 PM said...

congrates! sbb latihan pkol 6 pg tu la korg pye GEMPAK!.

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei