Thursday, July 15, 2010

loading

Posted by take5shopOn9 at 5:59 PM
sangat enjoy kelas G4.4 subjek Teknologi Dalam Pengajaran & Pembelajaran. task mereka hari ini menyediakan sebuah PnP menggunakan bahan 3d yang perlu di masukkan dalam movie maker. ada juga yang terkial-kial dengan arus kemodenan lappy dan teknologi sekarang. kadang kala terfikir, agaknya berapa peratus kita mengetahui atau telah meng'explore' lappy yang sedia ada dari segi semua aspek. takkan setakat tahu on, shutdown, microsoft office tue pun tahu setakat windows je. tapi ada juga yang belum mahir. online? semua tahu. hanya tahu mencari laman sosial.

bila perhatikan pelajar-pelajar di kelas ini, makluman mereka bakal guru dalam 2 tahun lagi. cabaran bagi seorang sekrang ye untuk mewujudkan proses PnP yang menarik. bukan sahaja menggunakan teknologi malahan bahan bantuan mengajar yang lain perlu menarik. sambung kembali.. tetiba rindu pelajar di politeknik Jb. tak dinafikan jika mereka dapat task tadi, mungkin mampu menghasilkan bahan yang baik. maklum la telah diberi pendedahan grafik yang baik. tidak bermakna kelas G4.4 tidak mampu melaksanakan dengan baik.

jadi, teruskan usaha menyiapkan tugasan yang diamanahkan en.amin tadi. minggu depan mesti ada VO (voice over) sebab ada presentation.


p/s: perlu mengasah bakat VO sebab, semenjak kehadiran JBI disini. hampir presentation je aku kene VO. test..test..mic 1,2,3.....

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei