Wednesday, July 28, 2010

Alahai Nyonya

Posted by take5shopOn9 at 9:51 AM
macam haram. mujur aku tak berpuasa hari ini. ish kenapalah aku tak melawan je tadi? memang layak kau digelar Si Penjual Telor Angsa. ANNOYING. banggang. bagi untuk aku mencarut hari ini.
semak otak ni woii.. apalah kedekut sangat kau nak duduk bilik tu sensorang. ada kitorang kisah dengan dokumen-dokumen yang ada tu. bukan boleh jual buat duit pun. recycle pun ntah berapa untungnya. ish tak puas hati aku ini.

kau fikir selesa ke 1 meja duduk ber3. memang haram. bukan tak bersyukur. sekurangnya bagi la kebebasan kami nak duduk di mana-mana je. takkan nak melangok tersengguk-sengguk macam belatuk dimeja depan.

tahu lah kau nanti nyonya...

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

PERSEMBAHAN BAHASA ISYARAT (MySL)

Loading...
 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei