Thursday, October 9, 2008

SI POLAN !!!

Posted by take5shopOn9 at 1:31 AM
kenapa mesti ada aku masih jumpa si polan itu. apakah si polan x punya otak hati? julingkah atau buta mata? hati aku sakit dengan semua si polan. dorang umpama NO ACTION TALK ONLY. klu ikut hati api aku memang kene lah semua polan tue. tapi aku waras lagi. boleh pikir sebabnya aku taknak dikata selfish. tapi semua polan tulah yang tak guna & penting diri. aku bukan mesin operator nak cakap berulang-ulang. tapi korang polan ada otak. gunalah untuk berpikir. jangan la guna kepala lutut memang korang polan tak dapat hasil. muka boleh jual tapi atitude ZZZEEEROOO. memang korang polan tak tahu apa maksud kerja berpasukan. yang polan tahu lepas untuk dirinya dan perjuangannya. tapi polan, adakah terfikir pasal tanggungjawab dengan kawan-kawan.

sape2 sahaja memang tak mahu bertugas dengan korang polan. susah nak communicate. dah korang polan bekerja tahu lah susah senang bekerja. mungkin sekarang korang polan sedap rasa hapy tapi tuhan akan membalas atas apa yang korang polan buat..

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei