Tuesday, October 7, 2008

PERJALANAN SYAWALKU

Posted by take5shopOn9 at 1:03 PM


iznurdini mohd fauzi


irdina dengan ayah


warna warni di aidilfitri

kenapalah 1 week je cuti raya tahun nie. macam orang bekerjaya pula. tak indah langsung. jadi terpaksalah aku dan keluarga memendekkan masa beraya di rumah saudara mara kerana banyak lagi tempat yang nak dikunjungi. tahun nie kali kedua beraya di rumah seremban. sepatutnya raya kali ini di kg jempol. tapi memandangkan pakchek terlantar di hospital ampang, kami membuat keputusan beraya di seremban. usai solat raya terus ke hospital ampang melawat pakchek yang terlantar tidak sedarkan diri sejak 21 hari yang lalu akibat stork. sebelah kiri badannya telah lumpuh. ini bahagiannya, belum tahu diri aku dan insan yang lain. hanya ALLAH yang mengetahui. ALLAH lebih menyanyangi..raya ke5 ketika keluarga aku sibuk bersiap untuk beraya di KL sambil menghantar aku pulang ke KLH. aku menerima panggilan telefon dari ahli keluarga pakchek, memberitahu telah kembali kerahmatullah pada jam 945 pg. tabahlah hati redha atas pemergiaannya. alfatihah ke atas rohnya..



0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei