Thursday, October 16, 2008

SI POLAN 2!!

Posted by take5shopOn9 at 5:11 PM
owhh kawan kenapa lah hati kamu sungguh wangi macam kasturi dan adakah aku yang busuk macam bangkai. bukan salah aku klu sipolan-sipolan namanya diterminate. namun kamu masih inginkan sipolan semua. apakah perlu diberi kain merah untuk mudah sipolan berjalan ke arah kamu dengan membawa bekalan yang dipesan. ini bukan masalah Melayu mudah LUPA. tapi sipolan memang suka melupakan segala apabila bekerja dengan ramai orang. aduh memang hampeh aku tengok muka sipolan-sipolan yang macam tenggiling. buat bodo je dengan huru-hara kamu wahai kawan. betullah hatimu wahai kawan wangi pada masa ini. jika ditangan aku memag dah lama aku hapuskan nama yang ditaip lalu diprint & dapat penilaian yang sama dengan kawan-kawanku yang lain. apa guna pada nama yang tak tahu sumbangan idea dan usaha. aku doa pada kamu sekalian sipolan. mungkin ini hari aku dah kawan menerima kerenah kamu yang SENGAL. tapi jangan kamu lupa sipolan, masa akan datang pada kamu nanti. aku doa kamu sipolan jauhkan sikap PASSENGER..

1 comments:

adachadisini on October 16, 2008 at 5:53 PM said...

saba.tgl bbrpa bln je lg. TAPI mmg bengang la kn kalu ada passenger dlm group.

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei