Wednesday, April 20, 2011

Sampai Bila?

Posted by take5shopOn9 at 4:32 PM
Wah..dog products memang teruja gila @#*& la. First time boleh berkarya menggunakan HAK .....................
Entah berapa banyak percubaan telah aku lakukan tetiba pulak hari ini 'mood' eh baik nak berkonspirasi dengan aku.

Cuaca didalam pejabat ni, owh sunguh sejuk. Cuaca diluar tu, tadi aku jeling dari cermin kaca pejabat dah mendung. Mungkin malam ini tidur yang lena. Aku ni dah macam pengkaji cuaca je. Bukan bidang kerjaya.

Aku adalah peminat buku. Asal sahaja ke kedai buku, belek-belek kulit ke kulit tengok design lawa. Hambik terus. Aku pun tak paham apa pasal la boleh jadi gaya macam ni. Sampi bila la nak sedardog products.
Dah banyak buku, bukannya habis baca pun. Baca yang setengah ni, dah rasa tak sabar nak habis ending. Sampaikan terasa nak scan je masuk dalam kotak minda aku ni, tak payah baca lama-lama. Kemudian, suka pula baca melompat-lompat buku, bosan tajuk yang ini. Aku pindah ke tajuk yang ini. Sampai bila nak habis baca?dog products



1 comments:

juliamoyu on April 21, 2011 at 10:37 AM said...

ak rs kau lg gemar melompat dr membaca. lebih byk memilih dari menghayati. uish.... cm dalam saja maknanya...... lalalala ;p

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

PERSEMBAHAN BAHASA ISYARAT (MySL)

Loading...
 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei