Tuesday, June 15, 2010

Blogging

Posted by take5shopOn9 at 5:13 PM
selamat petang semua!
sedapnya petang begini dapat pisang goreng. wallaa!!. rindunya pada ruangan ni. inilah akibatnya terlalu sangat dengan Facebook. memang lagha'. kalau dulu, laman nilah yang orang ramai suka. sekarang semua addicted dengan FB. kadang-kadang aku rasakan bosan juga. dulu, tujuannya hendak mencari kenalan lama. rasanya misi dah hampir selesai. sekarang, di FB bukan setakat kawan lama je boleh 'search' malahan jiran aku di kampung sana pun dapat jumpa. nak accept as a friend memang difikir berkali-kali. FB ni kadang kala ada baik. ada masa boleh jadi bahan bualan. jadi hendak selamatkan diri elok kurangkan penyebaran maklumat. secara terus, aku kurang berminat diri ini diketahui ramai.

sekarang aku tengah melayai internet menggunakan kemudahan streamyx. baru hari ini dapat layari. ini semua ayah aku yang deal dengan pihak TM. mulanya aku tak setuju dengan cadangannya. dah 3 tahun aku menggunakan celcom Broadband. buat apa la pula nak bazir duit masuk streamyx ke rumah. PC pun bukan ada. lappy aku kundang ke hulu hilir. rupanya sekarang TM dah pandai buat promosi pakage terbaru. hanya bayar bil Fix Line + internet hanya RM68 sebulan. mungkin ada jimatnya. masalah sekarang..siapa yang hendak menggunakan celcom broadband aku yang bernilai RM68 sebulan ini?

cadangnya nak tinggalkan lappy di rumah. beri peluang akak aku menggunakannya. nak bawa ke KL rasanya tak berapa perlu. lagipun kekangan masa.

seronok ke guna streamyx ni?


0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei