Wednesday, January 13, 2010

langkah baru

Posted by take5shopOn9 at 8:26 AM
minggu ini jadual bertugas sangat pack. maklum sahaja yang tinggal di poli ini hanya aku dan piah. kami perlu kerja keras & memaksa diri untuk meneruskan amanat ini. aku harap amie, fad & sue (serta rakan-rakan yang terlibat) dapat buat yang terbaik semasa sesi interview nanti.
malam tadi khalid call, maklum la birthday boy. boleh gayut lama-lama. rindu sangat memori 2 tahun di MySL. lebih rindu dengan kawan-kawan yang sangat spastik ada ketikanya. harap kita akan terus bersama.
alhamdulillah, minggu hadapan kami akan mendapat tempat baru yang memudahkan semua JBI duduk dibawah 1 bumbung. tidak akan menyemak di mana-mana jabatan yang membuatkan ada mata sakit mulut yang bengkang bercakap tentang kami. gua heran apa..mana di campak masih boleh hidup asal jangan ganggu kehidupan riang aku.
terima kasih kepada pihak yang membenarkan kami berkumpul bersama. dah rasa macam duduk di MySL pula nanti. otak ni bercambah idea apabila akan bersatu 5 kuasa gila..
kesian piah sensorang di dewan..jap piah aku datang..

1 comments:

Mohammad Redha on January 13, 2010 at 8:07 PM said...

bile redha baca nie..mcm ada yg tak kena jek..takper, paham2...

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei