Monday, December 19, 2011

When My $$$ Drop

Posted by take5shopOn9 at 5:56 PM

Aduh..duh..duh..duh bergolek-golek jantung ni rasanya. Aku nak sangat jadi jutawan yang banyak duit. Mestilah banyak duit. Masalah orang Melayu sekarang ni,kekampungan serta kekolotan minda bawah sedar sangat tebal. Santau-menyantau jadi asam garam hidup. Langsung tak boleh tengok orang lain maju dan bahagia. Kau,kalau rasa apa yang orang yang kau cemburu tu rasa. Belajarlah dari dia. Tak payah nak menyantau je.

Upssszz terlebey sudah. Aku suka layan rancangan realiti di Astro Ria setiap hari Sabtu&Ahad malam. Berhajat juga nak masuk menguji akal dan quality pengatahuan Am aku ni. Masa Astro keluarkan pengumuman mengenai rancangan ini aku nak sangat sertai tapi puas memikir siapalah partner? Fikir punya fikir dah tutup pun penyertaannya. Layan orang lain main je la.

Bagus la rancangan kita perlu fikir,melabur dan menang. Mesti u all pernah tontonkan. Mesti geram je hati dengan gelagat peserta. Ada yang over confident (itu bagus) tapi agak-agaklah. Ada tu soalan mudah,boleh pula bahagi-bahagi wang. Ada tu,tak percayakan partner. Ada tu emosi tak tentu hala. Kalau dibagi pilihan, aku nak partner lelaki. Sebab bagi aku senang deal dengan orang jenis ni. Bila dorang cool aku pun cool(ini aku punya rasa ye). Cewaahh. Padan muka tak juga dapat masuk.

Nak bagitau juga, dalam ramai-ramai peserta tu termasuk juga senior ex-school aku bersama suaminya.hihi :)

Bila tengok dengan family dirumah sambil-sambil makan kacang boleh berbincang dan menambahkan kemesraan family members.

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei