Sunday, May 22, 2011

Perjalanan Menuju Abadi

Posted by take5shopOn9 at 1:04 AM

Baru tak baru dah sejam lebih pulang dari menonton wayang gambar skrin besar. Aku pun tak pasti dengan hati perasaan ni. Tidak seperti insan lain yang boleh teresak-esak menangis kerana storyline penceritaannya. Kali ini kurang terpahat dalam hati.

Walaubagaimanapun aku suka skrip, kerana membuatkan aku berfikir dalam mencuba menghayati yang konon-konon nak titiskan airmata. Tapi aku bukan pelakon air mata. Jadi tidak ada ruang untuk aku dalam ujian pelakon airmata.

Namun,ada lesson yang boleh kita pelajari dari kisah perjalana menuju abadi. Usaha selagi ada jalan. Redhai dengan apa yang telah ditetapkan kerana kita tidak pasti apakah sinar disebalik kegelapan yang datang. Jangan berjanji jika tidak mampu tunaikan. Adakah pemberian itu setimpal dengan apa yang kita perolehi?

::Semakin Dekat Derita Menghimpit Kita, Semakin Dekat Kabahagian Menghampiri::


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei