Tuesday, March 23, 2010

Misi Bermula Kenangan Tercipta

Posted by take5shopOn9 at 12:46 AM
dah lewat malam rupanya. nyamuk menggila meggigit tangan & kaki aku. manis mungkin darah ni. sambil-sambil layan warungnet.fm (bukan cerita kedai kopi) tapi lagu yang boleh di layan. tetiba hati tertarik melayan onemanga. credit to nizam yang mengajar benda-benda tak berfaedah ini. tapi jika dilayan memang enjoy.

ada misi yang lagi seronok dilayan. YES! jari lincah klik sana sini. dengan harapan dapat la ku temui. horraayy..dah lama sangat tak jumpa benda yang sangat tak faedah ni. aku sedang mendownload; alam perwira - dewata raya - pendekar sakti- dan banyak lagi. bagus blogger nie dengan koleksi yang terlampu banyak dan rajin scanning setiap page, zip & upload.

yang aku ingat mula terjebak membaca semasa di sekolah rendah. dapat pun dari hasil rampasan dari budak-budak. maklum la pengawas. aku belek-belek macam menarik komik nie sebabnya nipis dan lukisan yang ada tarikan. akhirnya melekat & jatuh cinta nak tahu.

aku tak membaca mengikut jilid. ikut suka aku nak baca yang mana. yang paham pun aku sendiri. wah..seminit lagi alam perwira episod 1 dah nak siap download.. simpan untuk baca esok. dan terus mendownload. seingat aku ada sebuah kedai yang berdekatan sekolah rendah aku ada banyak menjual komik seangkatan ini. ye kedai SINGER ada jual. tapi tak pernah terfikir nak beli buat koleksi, sebab dapat baca free..

mesti seronok dapat buat koleksi sebab keluaran sekarang tak best macam dulu. mesti kenangan lama terimbau kembali..teringat zaman sekolah ku..miss d'memoriesz

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei