Wednesday, March 24, 2010

Kasihku Abadi

Posted by take5shopOn9 at 11:38 AM
Kamar hatiku, sekian lama. Suram dan sepi, kekosongan. Aku mencari insan sejati. Untuk menemani hidupku.
Adam dan Hawa diciptakanNya. Disemai rasa kasih sayang. Agar bersemi ketenangan. Dan kedamaian di hati.
Ku harap hanya keikhlasan. Dan ku rindukan keramahan. Aku inginkan kemesraan. Berkekalan berpanjangan.
Mengasihimu, dikasihi. Menyayangimu, disayangi. Merindui dan dirindui. Saling mengerti di hati.
Biar hilang kabus di wajahku. Biar tenang resah di dadaku. Terimalah serta kabulkan harapan ini. Oh Tuhan.
Ku melafazkan kata penuh makna. Bersaksi Tuhan yang Maha Pemurah. Hidup mati jodoh pertemuan. Ditentu Allah yang Esa. Perkenankan hasrat di hatiku. Moga impian kan dirahmati. Dipertemukan serikandi. Susah dan senang sama harungi. Demi cinta yang hakiki. Oh...

berilah aku peluang menjadi sebahagian dalam hidupnya hingga telah Kau tetapkan sesuatu kepada kami sejak azalinya..amin.

1 comments:

noriz_life_zone on May 21, 2010 at 1:09 AM said...

emm bukan srikandi ler.. perwira..srikandi pompuan..(maaf lau memandai..)tulisan kaum makin baik tapi kena banyakmembaca tulisan sastera dan merujuk kamus..rasa2 yang ada dalam jiwa lau di puitiskan dengan lebih aman dan berminda lagi tinggi nilai ilmiah nyer..

papepun..ku doakan semua yang terbaik untuk mu..JODOH MEMANG ALLAH TENTUKAN TAPI SEBAGAI MANUSIA KITA DIWAJIBKAN BERUSAHA MENCARI,MENILAI,MEMERHATI,MEMPERCAYAI,BERSANGKA BAIK..InsyaAllah pasni ada pris terbaik untuk mu..Amin.(aku bukan insan yang baik pada mata mu tapi bukan memohon kamu untuk menilai aku kerna aku hanya ada satu penilai Yg Maha Esa..ada aku kisah?)

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei