Friday, August 7, 2009

12.34:56 07/08/09

Posted by take5shopOn9 at 9:53 AM
ada luck ke dengan date & time nie? entahlah no komen. sakit lagi gusi disebelah kiri pula.cobaan..
kesian En.Y, tadi dia bertanya pada Piah: suka aktiviti lasak? aku dengar je sambil makan pizza (semalam beli di Tesco). wajah kerut Piah terpancar apabila alami kecelaruan jawapan dalam otak.
tapi masih dalam keadaan senyum. aku pula gatal mulut offerkan diri: takkan ajak Piah je? En.Y: boleh..kamu berdua la...hujung minggu nie lepas Jumaat bertolak. tercengang juga otak mentafsir. nak ke mana? surat ditunjuk pada kami.rupanya ganti tugasnya menjadi fasi untuk student sini. alamak macam skema je program. tidor di Resort. memang la indah bagi yang mahu selesa di tilam empuk. ingatkan tidur dalam khemah di dalam hutan..

tapi, ada janji (tapi masih dalam rancangan je) berhujung minggu dengan sepupu bermula malam ini hingga ahad. mana ye perlu dipilih. tapi hati berat dengan sepupu..lihat muka En.Y aku stress sebab..?pandai sungguh membuat muka kasihan.. tapi mukanya memang begitu. bukan untuk minta simpati. En.Y orang yang baik..

kami boleh elak,kerana tiada budak pekak yang sertai..kata putus diberi walaupun terpaksa guriskan hati En.Y..maaf ye, sebab En.Y lewat beritahu. jika sejak semalam mungkin saya sertai. tapi dalam masa yang singkat..saya tak prepare apa-apa. sebabnya pagi-pagi lagi otak telah aku set untuk bersama sepupu..

1 comments:

mr.cape on November 17, 2009 at 2:03 PM said...

y mungkinkah yusman..teringat die

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei