Saturday, March 28, 2009

RINDU PUN BERMULA

Posted by take5shopOn9 at 4:23 PM
ada 2 kali sabtu + ahad disini. sengaja tak mahu keluar bersama amie n hariff chan. pertamanya sebab penat kedua mahu buat kerja (tapi diganti dengan tilam + bantal) ketiga mahu bergoyang kaki di bilik yang sempit.

alahai..2 minggu sahaja disini. adakah kita akan bertemu lagi wahai si pekak. aku telah mula sayang kamu. aku sayang tangan + jari jemari ku kaku jika dibiarkan berdiam diri. aku sayang suasana + rakan-rakan di jabatan. tapi aku sayang diri aku juga. adakah bahagia jika aku disini? 

jangan terasa hati jika aku tak melayan kamu si pekak kalian. aku tak mahu rindu kamu selalu.

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei