Tuesday, February 24, 2009

aduhai mak esah

Posted by take5shopOn9 at 10:16 AM
pagi berjanji kak Umi; kak D; kak dila bersarapan 2gether. bukan jemu hidangan di kantin idaman. tapi mahu selera lain. lokasi ditentu oleh yang pakar. mak esah warong tepi jalan jadi pilihan. lontong kering dalam kepala. mungkin sedap sebab dulu pernah merasa bersama Kak Mell. rupanya disini ada pilihan nak lontong kering / basah. yang tahu tiap-tiap raya lontong ada 1 pesen je. 

lontong kering tak berkuah. hanya di hidangkan nasi himpit (bulat bentuk. seolah dimasak dalam buluh) sambal tempe goreng; rendang daging; sambal; serunding kelapa. perut memang lapar tahap gaban.

aduhai mak esah. kenapalah servis tak memberangsangkan. kau tahu tak mak esah? serunding kelapa dah berbau masam. andai perut nie meragam~ siaplah kamu mak esah. yang geramnya dah aku sound secara aman dengan perempuan pelayan serunding kelapa dah mula berbau & rasa masam. muka sengal di julurnya. dalam kotak pikiran perempuan pelayan nak ditukar ganti dengan hidangan lain. tapi hampeh. sebab hormat pada 3 ibu berkenaan. tawakal pada allah harapnya.

andai ada surat komen. mungkin setengah batu panjang aku senarai pendekkan. totally servis out wahai mak esah.

2 comments:

adachadisini on February 24, 2009 at 11:26 AM said...

haha. rejek. jgn makan situ dah

take5shopOn9 on February 24, 2009 at 2:58 PM said...

tobat tak mahu.dah la kuku perempuan pelayan mak esah itam

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei