Wednesday, September 24, 2008

AKU PENAT..

Posted by take5shopOn9 at 12:41 AM
hari tersangatlah penat bagi fizikal n mental. belum pernah aku penat sebegini skali.

aku penat sebab gusi geraham kiri bengkak. mungkin stress;
aku penat ber'singing' dari pagi-petang;
aku penat sebab kaki tangan aku shaking ms inteprate forum dan debate;
aku penat otak sebab memikirkan asgment Dr Z lepas raya;
aku penat n muak berbincang pasal group asigment;
aku penat nak pergi kelas menghadapi rutin yang sama;
aku penat pk camna lah nak mula 'intro' sosiologi;
aku penat sebab kurang tidur;
aku penat dan xtau bila akan aku bermula serius dengan presentation. bermula
kelas Dr Z hingga skg masih belum ada yang serius. malahan aku buat secara
spontan. penilaian dan hasilnya nanti aku terima dengan hati terbuka;

arghh...kesan akibat terlalu gementar tadi kaki aku lenguh. kenapa lah arini rasa nak marah je. mungkin aku tersangat penat hingga nak berfikir apa2 pun sukar. kawan2 maafkan aku andai ada tersalah kata terbuat muka.

arini aku buat kerja giler dengan tanpa persediaan awal aku dan rakan telah bersama kawan perlu buat persembahan forum in 3 version :- sing languge - B.I - B.M
adakah semua itu perlu dilakukan. hermm penat sangat.

jam 930 ada perjumpaan di hall bincang tentang debat jam 2pm. penat lah..tapi mesti selesaikan segera sebelum ain pulang tanah sarawak. nanti dilaksanakan.aku harap point akan terus membantu untuk sem ini. sekarang mata aku dah ngntok..jadi aku dah penat nak menaip n buka mata..

0 comments:

About Me

My photo
Name It, You Get It Here!

Followers

 

...NanA r0cK... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei